Zewnętrzny dyrektor marketingu B2B na godziny

Porozmawiajmy o współpracy!

zewnętrzny dyrektor marketingu B2B na godziny

Strategiczne zarządzanie bez kosztów etatu

Zdejmij z siebie ciężar operacyjnego zarządzania marketingiem. Zyskaj kompetencje seniora, elastyczność i odpowiedzialność za wyniki – dokładnie w takim wymiarze godzin, jakiego potrzebuje Twoja firma.

"Gdybym miał określić współpracę z Joanną jednym słowem, to użyłbym stwierdzenia: genialna. Dzięki naszej współpracy, w branży związanej z budownictwem udało nam się zyskać przyrosty sprzedaży rzędu +-300% i zatrudnienia +-200% w okresie zaledwie kilku miesięcy. Najbardziej szokujące jest to, że są to efekty pierwszych elementów strategii marketingowej jakie wprowadziliśmy dzięki wiedzy i doświadczeniu Asi "

Kacper Leśny, CEO Emima

 

"Dzięki wspólnej pracy nasza organizacja bardzo dojrzała od strony działań marketingowych w relatywnie krótkim czasie. Zdecydowanie polecam Joannę jako specjalistę od marketingu."

Łukasz Borowiecki, CEO 10Senses

Kiedy warto skorzystać z usługi?

Współpraca w formie zewnętrznego dyrektora na godziny przeznaczona jest dla firm B2B, które chcą profesjonalizować działania, ale nie potrzebują (lub nie chcą) zatrudniać dyrektora na pełen etat. To rozwiązanie dla Ciebie, jeśli:

Zarządzasz marketingiem osobiście: Jako CEO tracisz czas na nadzorowanie agencji i akceptowanie grafik, zamiast skupić się na rozwoju biznesu.

Masz zespół juniorów: Twoi pracownicy są świetni wykonawczo, ale brakuje im lidera, który nada ich pracy kierunek strategiczny i będzie służyć wsparciem merytorycznym.
Nie widzisz efektów: Mimo wydatków, działania są chaotyczne i nie przekładają się na realizację celów.

Potrzebujesz egzekucji: Masz dość strategii, które lądują w szufladzie. Szukasz kogoś, kto weźmie odpowiedzialność za przygotowanie i wdrożenie planu realizacji strategii.

Menedżer, nie doradca

W przeciwieństwie do konsultacji, podczas których "tylko" doradzam, jako dyrektor wchodzę w struktury Twojej firmy. Działam jak członek Twojego zespołu zarządzającego.

Moja praca opiera się na dwóch filarach:

Focus na klienta: Buduję narrację o Twoim kliencie, jego potrzebach i procesie decyzyjnym (zgodnie z zasadą 95/5), a nie o "wspaniałości" Twojej firmy.

Focus na biznes: Każde działanie musi mieć uzasadnienie w celach rynkowych, budżecie i KPI. Działam w cyklu PDCA (Planuj-Wykonaj-Sprawdź-Działaj), opierając decyzje o twarde dane.

Joanna Urbanowicz

Porozmawiajmy o współpracy!

Co wchodzi w zakres moich działań?

Przejmuję pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie obszaru marketingu w Twojej firmie. Zakres pracy dostosowuję do potrzeb, ale najczęściej obejmuje on:

Nadzór nad realizacją strategii: Wdrażam działania wypracowane podczas warsztatów wstępnych.

Zarządzanie zespołem: Kieruję pracą Twojego wewnętrznego zespołu lub dobieram i nadzoruję zewnętrznych podwykonawców (agencje SEO, graficy, specjaliści GAds, etc.).
Budżet i analityka: Planuję budżet marketingowy i pilnuję jego efektywności. Dostarczam raporty, które pokazują zwrot z inwestycji.

Wsparcie sprzedaży: Dbam o to, aby marketing dostarczał handlowcom odpowiednie materiały i kaloryczne leady.

 

Elastyczny model rozliczeń

Nie płacisz za "obecność w biurze", ale za efektywną pracę.

System godzinowy: Pracuję w oparciu o pakiety godzinowe, dostosowane do intensywności działań w danym miesiącu.

Transparentność: Do każdej faktury dołączam szczegółowy raport czasu pracy z wyszczególnieniem zrealizowanych zadań.
Brak kosztów ukrytych: Nie dotyczą Cię koszty rekrutacji, ZUS, urlopów, sprzętu i szkoleń.

Warunek konieczny: Aby współpraca była efektywna, zawsze rozpoczynamy ją od warsztatu wstępnego. Potrzebuję poznać Twoją firmę, by móc odpowiadać za marketing.

 

Dlaczego to się opłaca?

Oszczędność: Zyskujesz kompetencje dyrektora marketingu z 20-letnim stażem za ułamek kosztu pełnego etatu.

Skalowalność: Możemy zwiększać lub zmniejszać wymiar godzin w zależności od sezonu czy potrzeb projektowych.

Obiektywizm: Jako zewnętrzny ekspert nie ulegam polityce wewnątrzfirmowej – liczy się wynik.
 
 

 

 

Doradztwo Marketingowe STRATEG Joanna Urbanowicz

Kraków, Fr. Bohomolca 3/14

NIP: 678 196 26 64

Można mnie 

znaleźć tu: